Підсумки конференції “Бізнес-трансофрмації на ринку AgriFood”

Всеукраїнська Агенція Інвестицій та Сталого Розвитку підтримала онлайн-конференцію “Бізнес-трансформації на ринку AgriFood”, що відбулася 15 грудня як одна з важливих подій для агросфери України. Основними організаторами заходу є K&P Partners, Hard Skills Consulting, за підтримки простору ULF. Головною темою обговорень став перехід аграрного сектору від експорту сировини до її максимальної глибокої переробки на місцях, інтеграція агро в енергетичну галузь.

У конференції також взяла участь спів засновниця та голова ГО “Всеукраїнська Агенція Інвестицій та Сталого Розвитку” — Юлія Усенко, яка у підсумках зазначила наступне:

“Біогазові проєкти можна розвивати за різними напрямами у агросфері. Це електро- та теплоенергетика, газовий сектор, моторні палива. Сьогодні поділилася думками про біогаз у агросфері – від «зеленого» тарифу до біометану, під час онлайн конференції з агропереробки. Сподіваюся, що вже навесні наступного року матимемо можливість побачити успішно впроваджені проєкти з виробництва біометану. Бо обговорення без практики мало надихає. Потрібна підтримка таких проєктів з боку держави: умови фінансування, стимули для розвитку за прикладами європейських країн.”

З презентації “Від “зеленого” тарифу до біометану”, ГО “Всеукраїнська агенція інвестицій та сталого розвитку”/
Онлайн-конференція “Бізнес-трансофрмації на ринку AgriFood”, 15.12.2022

Основні тези конференції:

  • В зв’язку з подорожчанням логістики в 2022 році значно знизилася рентабельність в рослинництві. Але переробка сільськогосподарської продукції дозволяє підвищити її в декілька разів. Проєкти з можливостями зараз це — біоетаноловий завод, переробка сої, картоплі та отримання продукції з доданою вартістю, нішеві культури.
  • “Зелений” тариф на електроенергію для біогазових проєктів вичерпав свої можливості. Перспективи — виробництво біометану. Головний виклик сфери — покупець на 1200$ за 1000 м3 та вихід на ринок країн ЄС. Важливий фактор прибутку — наявність власної сировини.
  • Відсутність кульутри створення «бордів» та стратегічного планування — основний чинник відсутності змін.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *