Компослуги: зручні сервіси для киян

UPD: Ті, хто забув передати показники лічильників, не дякуйте.

День Знань, він же перший день передачі показників за спожиті ресурси. Символічно хочу залишити свої надбані знання, а точніше – досвід в користуванні сервісами, як споживач в столиці, та комунікації з компаніями так би мовити сфери компослуг.

Електроенергія – Yasno. Чудовий веб-ресурс. Зручний як для передачі показників, так і оплати за електроенергію – в одному місці. Часто роблю це через мобільний телефон. Важлива перевага – миттєвий перерахунок суми до оплати з моменту внесення показників за попередній чи поточний місяць, так само після внесення платежу – миттєва фіксація платіжного балансу. Електронна абонентська книжка фіксує баланс нарахувань і платежів за останній рік. Квитанції в електронному вигляді за останній календарний рік, з розгорнутою інформацію, скільки кому і за що споживач заплатив. Ніколи не мала клопоту щодо коректних нарахувань і розрахунків за електроенергію через цей сервіс.

Газ – Київгаз. Особистий кабінет працює не завжди коректно. Компанія нагадує, що передачу показників потрібно здійснити з 1 по 3 число місяця, але саме в ці дні сайт часто дає збій. Варто компанії таки попрацювати з серверами. Є альтернатива передати показники через інші сервіси типу чат боти. Але будьте уважними. В чат ботах я неодноразово стикалася з невірними показниками, які начебто були внесені через особистий кабінет, звісно у сторону завищення. Фантастика: особистий кабінет не працює, але чат бот переконує, що я таки раніше внесла завищені показники

Якщо у вас така сама біда, сміливо контактуйте через служби підтримки та контактні центри відповідних надавачів послуг. Практика показує, що листи споживачів не лишаються без уваги, і відповідний спеціаліст надасть вам відповідь. Щодо оплати – не зовсім зручно це робити через сайт. Система не формує один єдиний платіж. Адже за розподіл і споживання газу споживачі мусять платити різним компаніям. Тому сформувати загальну суму на оплату в один клік не вийде. Будьте уважними.

Вода – Київводоканал та Київтеплоенерго. Зручно передавати показники через особистий кабінет однієї компанії. Дуже виручає Центр комунального сервісу (ЦКС), який вирішує різні питання: укладання договорів на надання послуг з водопостачання та водовідведення чи внесення змін до них, формування та відстеження виконання заявок на встановлення чи повірку лічильників, звірка та перерахунок некоректних нарахувань тощо. Такі сервісні центри є в різних районах Києва. Знайти в своєму районі відділення ЦКС можна тут: https://cks.com.ua/service-centers/ Приємно вразило, що комунікація може здійснюватися не тільки телефоном, а й через скайп. Це стосується і прийому заявок і надання додаткових матеріалів в електронному вигляді, які стосуються предмету запиту. Розраховуюся за воду щомісяця через “єдину квитанцію” ГІОЦ. До речі, це теж, як на мене, зручний сервіс, через який, між іншим, теж можна передавати показники лічильників води. Інші комунальні послуги знову ж таки зручно оплачувати через “єдину квитанцію”. Тому рекомендую створити особистий кабінет на сайті www.gioc.kiev.ua. Але зверніть увагу, що під час оплати вам нарахують додаткові відсотки за комісію банку.

Будьте енергограмотними і користуйтеся доступними сервісами. Котики теж обирають зручність) #енергограмотність

Щиро, Юлія Усенко

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *